Hari ketiga/Penutup

بسم الله الرحمن الرحيم

 Assalamualaikum, salam sejahtera, dan salam satu Malaysia.
      Pada hari ini, bertarikh 8/2/2018 merupakan hari yang agak sedih bagi kami. Tetapi apakan daya setiap pertemuan pastinya ada perpisahan. Walaupun berat hati kami akan tetapi tetap kami hadapi. Hari ini merupakan hari terakhir bagi kami berada disini setelah 3hari berada di pusat Dar Asnaf Al Fateh di Gombak, Selangor. 

      Pada jam 9.00am kami berkumpul di dewan asnaf al-fateh bagi berkumpul bersama anak-anak dan staf di sini bagi menjalankan aktiviti penutup. Inas bin Ibrahim sebagai ketua program ini memberikan ucapan kepada kami serta anak-anak di sini sebagai tanda perpisahan kami. Kak Ayu yang mewakili Ustazah Syahira kerana tidak dapat hadir kerana terdapt tugaas lain, memberi sedikit ucapan dan berterima kasih kepada kami .Kami juga menyampaikan buah tangan serta hadiah kepada anak-anak serta staf yang bersama-sama kami menjayakan program jalinan masyarakat ini. 

Gambar semasa majlis penutupan

Gambar kenang-kenangan kami bersama anak-anak dan staf di pusat Dar Asnaf Al Fateh, Gombak

Sebelum kami pulang, kami sempat berjumpa sekali lagi dengan pengasas pusat  ini iaitu Mokhtaruddin Haji Mohd Said yang juga dikenali sebagai tok ayah dalam kalangan anak-anak  di sini.



Tok ayah memberi CD cerita yang pernah dilakonkan oleh beliau sebagai kenang-kenangan.

   Akhir kata, kami amat berterima kasih kepada staf-staf dan semua orang yang berada yang berada di pusat ini bersama-sama kami meluangkan masa walaupun banyak komitmen lain yang perlu diutamakan. Walaupun program kami hanya setakat ini, tetapi hubungan kami bersama pusat ini akan dikekalkan dengan adanya program yang berterusan di pusat ini. Kami akan sentiasa menziarahi pusat ini pada masa akan datang .Segala salah silap sepanjang kami berada di sini diharapkan dapat dimaafkan. Terima kasih, pusat Dar Asnaf Al Fateh, Gombak.

'Tuai padi antara masak'
"Esok jangan layu layuan'
"Intai kami antara nampak'
"Esok jangan rindu-rinduan'

Sekian......

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG