My Thoughts;


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Saya amat berterima kasih kepada semua pihak yang telah terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam membantu kami terutamanya, pelajar pengajian Asia Tenggara dalam menjayakan kos wajib kami pada semester ini iaitu program jalinan masyarakat. Apabila mengetahui bahawa kami perlu menghabiskan 80 jam untuk kos ini, saya membayangkan hari-hari saya yang hanya terikat dengan kos ini sahaja. Akan tetapi, kenyataannya tidaklah sebegitu. Dengan sedikit perancangan, kami telah berjaya mengisi 80 jam itu dengan aktiviti-aktiviti yang sangat berfaedah dan menyeronokkan.
Sekali lagi, saya ingin berterima kasih khususnya kepada staf-staf dan kakitangan jabatan asia tenggara kerana telah menyediakan kami dengan pertubuhan WAO (Women Aids Organization). Secara jujurnya, saya amat gembira apabila dapat digandingkan bersama kanak-kanak daripada WAO. Dan saya juga berharap agar dapat berjumpa mereka lagi suatu hari nanti. Terima kasih :)





SITI NUR FARHANA BT MOHAMAD ROSLANI
AET150022

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG