Refleksi ku........

Nur Ashyqin Binti Zainad
 AIF 160046
Refleksi saya bagi aktiviti 16/4/2017 ialah hari pertama saya berjumpa dengan kanak-kanak baru di WAO. Semasa kami tiba di WAO, kami disambut dengan gembira oleh kanak-kanak tersebut. Aktiviti pertama yang kami lakukan untuk kanak-kanak WAO ialah senaman pagi. Semua kanak-kanak mengikut arahan kami dengan baik dan memudahkan kerja kami semasa membuat senaman pagi. Selepas senaman pagi, kami mengadakan aktiviti kerusi muzik. Fasi-fasi yang datang memberi sokongan kepada kanak-kanak tersebut untuk bermain. Saya gembira melihat kanak-kanak tersebut gembira bermain kerusi muzik. Pada pukul 10 pukul, kami membuat sandwish dengan kanak-kanak. Mereka gembira semasa membuat sandwish. Selepas kami selesai membuat dan makan sandwish, kami bergotong-royong membersihkan rumah WAO. Kerjasama antara pasukan kami membuatkan kerja kami selesai dengan cepat. Selepas selesai bergotong-royong kami bermain dengan kanak-kanak tersebut. Walaupun jumlah kanak-kanak di WAO tidak ramai, tapi saya gembira dapat membuat mereka gembira kehadiran kami. Saya ingin mengucapkan tahniah kepada kumpulan satu kerana berjaya memberi sokongan dan membuat kanak-kanak tersebut gembira.

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG