KETIKA DI PROGRAM JALINAN MASYARAKAT

Asalamualaikum  dan salam sejahtera, terima kasih diucapkan kepada Dr. Chong, pihak WAO (Women Aid Organization) serta mahasiswa yang terlibat dalam program Jalinan Masyarakat ini. Bagi saya, semasa program Jalinan Masyarakat ini. Bagi saya semasa program Jalinan Masyarakat ini. Bagi saya semasa program Jalinan Masyarakat  Jabatan Asia Tenggara  ini dilaksanankan, ia merupakan medium yang terbaik unutuk semua mahasiswa agar dapat mengeratkan  hubungan serta bergaul dengan masyarakat luar 
Melalui program ini, juga, saya bukan sahaja mendekatkan diri dengan kanak-kanak dari WAO, malah hubungan antara sahabat-sahabat lain juga bertambah erat. Pada mulanya, hubungan antara rakan-rakan dan kuga kanak-kanakdari WAO tidak begitu erat, namun setelah kami saling mengenali menjalankan aktiviti bersama serta makan berkumpula. Saya mendapati  hubungan terjalin begitu mesra dan erat. Gelak tawa  kanak-kanak WAO  juga menunjukkan mereka gembira dan meluangkan masa bersama-sama. Walaupun terdapat beberapa  rintangan pada peringkat awal  namun hasil kerjasama semua pihak, masalah diselesaikan dengan jayanya. Tugasan yang diberi turut dilaksanakan  dengan cermelang
Oleh itu, cukup untuk saya simpulkan bahawa anjurkan program jalinan masyarakat ini merupakan kesaaatan yang indah dalam kehidupan saya. Harapan saya agar program ini dijalankan secara giat untuk memupuk dari mahasiswa menjadi seseorang yang mensyukuri segala nikmat yang diberi olehnya. 
Sekian Terima Kasih
Maizatul Aqmalieza BT Mohammad Salehuddin
AIF 160053

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG