بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah dan bersyukur ke hadrat ilahi kerana Allah s.w.t telah mempermudahkan segala urusan kami bersama WAO. Pada 8 Mei 2016, kami telah menganjurkan program Karnival Serumpun Kasih Bersama SEAS yang bertempat di Taman Tasik Taman Jaya, Petaling Jaya.  Keceriaan dan keriuhan kanak-kanak dari CCC, WAO dapat menceriakan lagi suasana program ini.

Program ini telah berjalan dengan jayanya ekoran semangat berpasukan dan kesungguhan team SEAS dalam menjayakan program ini. Jutaan terima kasih saya tujukan kepada penyelaras jalinan masyarakat SEAS iaitu Dr. Chong Wu Ling yang sentiasa memberi semangat, dorongan dan nasihat kepada kami dalam menjayakan setiap aktiviti yang kami jalankan bersama-sama WAO. Tanpa dorongan dan nasihat dari beliau mungkin program kami tidak akan dapat dijalankan dengan jayanya.
Sekalung penghargaan ditujukan kepada rakan-rakan seperjuangan SEAS yang telah berhempas pulas mengerah tenaga untuk memastikan setiap aktiviti yang kami rancang dapat dilaksanakan dengan sempurna.

NUR AFIQAH BINTI OSMAN
AET150012

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG