Saya punya refleksi :) 

Well first of all, saya ingin mengucapkan betapa bersyukurnya saya dapat menyertai program yang bertuah ini. Pelbagai pengajaran yang saya dapat dan amat bermakna bagi saya. Dalam refelksi ini saya ingin mengatakan bahawa saya mempelajari erti bersyukur. Bersyukur dengan apa yang kita ada dan kita hasrus menolong golongan bukan bernasib baik kerana sebagai insan biasa kita haruslah mempunyai sikap kemanusiaan itu. Kemudian, dalam program ini saya mempelajari bahawa kita (golongan wanita) tidak berputus asa walaupun telah melalui perit derita. Sesungguhnya terdapat bnyak ajensi dan masyarakat yang sedia membantu. Ketabhan mereka telah membuatkan saya untuk terus memperjuangkan hak-hak mereka. Sekian sahaja coretan serba sedikit saya ini


Sekian ikhlas oleh, 

Sharifah Noor Balqis, 

Pelajar Tahun Satu SEAS, 

AET 150020. 

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG