REFLEKSIKU....................

Alhamdullillah, akhirnya program Jalinan Masyarakat berjaya dilaksanakan dengan kerjasama dari rakan-rakan SEAS sekalian. Tak lupa juga dengan kerjasama yang diberikan oleh pihak WAO. Pertama sekali, saya nak ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan SEAS kerana sentiasa bekerjasama dalam memastikan program JM berjalan lancar. 
Okay, berbalik semula pada program JM terakhir iaitu Karnival Serumpun Kasih bersama SEAS yang telah berjaya dilaksanakan dengan baik pada awal bulan 5 baru-baru ini. Saya gembira sangat kerana karnival tersebut berjalan dengan lancar serta adik-adik WAO juga turut enjoy pada hari tersebut. Saya dapat melihat kegembiraan pada wajah mereka walaupun hari tersebut merupakan hari terakhir kami bersama mereka. Tapi apapun, saya berpuas hati kerana kami dapat memberikan kegembiraan pada mereka walaupun dalam tempoh sementara. 
Akhir kata, saya berharap adik-adik WAO terus  tabah dalam  menghadapi setiap dugaan dalam kehidupan mereka. Saya yakin mereka kuat untuk mengharungi semua ini. Saya percaya setiap apa yang berlaku dalam kehidupan ini pasti ada hikmah di sebaliknya. 
ikhlas dari :)
SITI MASTURA KHARUDIN 
(AET150021)

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG