DI RUMAH WAO KUMPULAN 1



Fatin amirah binti md arifin
Aif160042

Sepanjang saya menjalankan tugas saya di rumah WAO.
Saya dapati penghuni di rumah tersebut bukan sahaja terdiri daripada kanak-kanak 
tempatan malahan dari luar negara juga ada. Kanak-kanak dari luar negara ini tidak susah untuk dijaga malah mereka memberikan kerjasama yang baik sepanjang program diadakan di rumah WAO tersebut. Di rumah WAO, saya telah menjalankan tugas untuk melakukan senaman bagi, bermain “Muzical Chair”,  menyediakan “Sandwish” sebagai sarapan pagi bersama kanak-kanak WAO dan membersihkan sekitar kawasan rumah WAO tersebut. Saya sangat terharu dapat bekerjasama dengan rakan seperjuangan saya semasa aktiviti dijalankan dan kanak-kanak tersebut berada dalam keadaan baik. Kami sebagai pelajar Universiti Malaya telah menjalankan program tersebut pada awal pagi hinggalah ke petang. Setiap aktiviti yang dijalankan telah dibahagikan kumpulan masing-masing bagi memastikan program di rumah WAO berjalan dengan lancar. Namun begitu, setiap program pasti dipantau oleh seseorang. Kami telah dipantau oleh Dr Chong Wu Ling selaku pensyarah penasihat bagi kursus Jalinan Masyarakat⁠⁠⁠⁠

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG