Lawatan Mesra Ke WAO.


Mohammad Azul Syafiq Bin Mat Zu
AIF160056

Assalamualaikum dan Salam  Sejahtera. Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program lawatan ke rumah perlindungan WAO yang diadakan pada 23 April 2017 yang lalu. Banyak pengalaman manis yang saya dapat daripada lawatan ke rumah perlindungan WAO. Antaranya ialah saya dapat mengenali dengan lebih rapat kanak-kanak yang ada disitu. Banyak aktiviti-aktivi yang dijalankan. Setiap aktiviti yang dijalankan memupuk semangat kanak-kanak disitu agar terus positif dalam meneruskan kehidupan mereka kelak. setiap kanak-kanak mempunyai tingkah laku yang tersendiri yang memerlukan kemahiran tertentu untuk berkomunikasi dengan mereka. Melalui program ini saya dapat menambah baik cara berkomunikasi saya dengan kanak-kanak disitu.

Secara keseluruhanya saya merasa bertuah kerana mendapat pengalaman yang amat bermakna bagi saya. Pengalaman ini tidak mungkin akan saya lupakan.

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG