Refleksi 13/05/2017

Nur Ashyqin Binti Zainol 
AIF 160046


Refleksi saya bagi kali ini ialah saya berpuas hati kerana dapat menamatkan program Jalinan Masyarakat dengan baik. Setelah penat lelah kami menjalani program ini, kami dapat menamatkan program ini dengan baik sekali. Atas bimbingan Dr Chong Wu Ling, kami dapat menjayakan program ini. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada WAO yang sudi menolong kami untuk menjayakan program ini, kepada kanak-kanak yang sentiasa gembira bila kami bersama mereka, kepada pensyarah bimbingan kami dan ramai lagi. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan yang sentiasa membantu saya untuk menyediaakan aktiviti-aktivti yang telah dirancang, terima kasih atas kerjasama yang ditunjukan. Saya berharap kita dapat merapatkan silaturahim dengan sepanjang program ini di jalankan. Saya ingin menguacapkan terima kasih kepada pengarah program ini yang sentiasa ingin menjayakan program ini, sentiasa meminta pendapat kami untuk menambah baik untuk program ini. Saya sangat bersyukur kerana mempunyai pengarah yang adil, bekerja keras untuk menjayakan program ini.  Setelah selesai program ini, saya dapat banyak pengalaman melalui persediaan aktiviti, dapat menambah ilmu dengan menyiapkan video. Saya harap pengalaman ini akan saya terus terapkan dalam hati saya. Semoga kita berjumpa lagi. Bye

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG