Program Akhir Jalinan Masyarakat

Yap Wen Kang
AIF160040

Pada 13 Mei 2017 merupakan hari penutup program Jalinan Masyarakat. Saya ingin mengucap ribuan terima kasih kepada penyelaras kita, iaitu Dr CHong Wu ling kerana beliau selalu memberi tunjuk ajar kita macam mana untuk menjalankan aktiviti tersebut, Selain itu, saya juga mengucapakan terima kasih kepada rakan-rakan kerana mereka sanggup menghulurkan bantuan untuk menjalankan bantuan dengan lancar.

Pada hari tersebut, saya dapat menambah ilmu pengetahuan yang baru kerana kita menjemput pihak SUHAKAM untuk memberi ucapan. Saya dapat mengetahui bahawa kepentingan hak asasi manusia adalah sangat penting termaksulah kanak-kanak dan wanita. Pada hari tersebut kita juga mempersembahkan menyanyi lagu. Kanak-kanak juga rasa gembira kerana kita juga menyambut hari jadi. Pada hari tersebut merupakan hari kenangan kepada saya. Saya berharap  kehidupan  kanak-kanak akan menjadi lebih ceria dan menjadi seorang yang berjaya pada masa hadapan.

No comments:

WELCOME TO OUR BLOG